>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> 300 000 tuotetta kilpailukykyiseen hintaan! <<<

Paketti vaurioitui toimituksessa! Mitä teen?

Tarkista aina, että pakettisi on ehjä, kun noudat sen välittäjältä tai vastaanotat sen kuljettajalta, jos paketti on vaurioitunut, siitä on ilmoitettava välittömästi edustajalle tai kuljettajalle. Pura sitten pakkaus ja tarkista, että kaikki tuotteet ovat ehjät ja toimivat niin kuin pitääkin, jos eivät, lähetä meille sähköpostia 24 tunnin sisällä paketin vastaanottamisesta tai soita asiakaspalveluumme numeroon +46 70-8854451, niin autamme sinua edelleen.

Tarvitsemme tätä välittömästi KAIKKIIN vaurioihin, esim. klo

Kuljetusvaurio / Puuttuva tuote / Väärä tuote / Vika tuotteessa.

Tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Lähetä kaikki tarvitsemamme valokuvat alla olevien kohtien mukaisesti 48 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Tarvitsemme nämä kuvat, jotta voimme ilmoittaa vahingostasi tai menetyksestäsi kuljetusyhtiölle.

  • 1. Ota selkeä ja luettava kuva koko lähetystarra.

  • 2. Valokuvaa lähetyslaatikon kaikki 6 sivua.

  • 3. Avaa laatikko ja ota kuva, miten tuote oli pakattu, kun avaat laatikon.

  • 4. Nosta tuote laatikosta pakkausmateriaaliineen ja valokuvaa sen kaikki sivut, kun se on pakkausmateriaalissaan.

  • 5. Ota sitten selkeä kuva laatikon sisältä sen ollessa tyhjä.

  • 6. Poista pakkausmateriaali tuotteesta ja valokuvaa tuotteen kaikilta puolilta, mukaan lukien selkeä kuva vauriosta kaukaa otettuna, jotta näet, missä tuotteessa vaurio on.

  • 7. Ota lähikuva vammoista.

  • 8. Skannattu kuva tai valokuva pakkausluettelossa ja A4-paperi vastaanotettujen tuotteiden kohdalla.

  • 9. Kuva EAN-numerosta (viivakooditarra tuotteessa / pakkauksessa, jossa on 13-numeroinen pitkä numero)

  • 10. Video näyttää tuotteesi virheen. (Takuutapauksissa)

  • 11. Liitä kaikki kuvat toiseen sähköpostiin [email protected] ja syötä tilausnumerosi

 

Huomio! Muista ottaa selkeitä kuvia, jotta voimme nähdä mitä siinä lukee ja täydelliset tarrat jne. sisältyvät kuvaan.

Voit lähettää kuvia/videoita https://wetransfer.com/ meille, jos niitä suurennetaan.

 

Tuote on lisätty ostoskoriisi

TarkastaaJatka ostoksia
Selaa luokkia

Ostaa

Information

SvenskaEnglishSuomiNorskDansk

Näytä ALV: