>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> 300 000 tuotetta kilpailukykyiseen hintaan! <<<

FAQ - Toimitus- ja toimituskäytännöt

  • Mitkä ovat toimituskulut?

    Toimituskulut vaihtelevat valitsemasi toimitustavan ja tuotteen tyypin mukaan. Näet aina eri toimituskulut kassalla ennen tilauksen tekemistä.

     

  • Milloin tilaukseni saapuu?

    Kaksi päätekijää määrää milloin tilauksesi saapuu: Onko kaikkia tuotteita varastossa ja minkä toimitustavan olet valinnut. Normaali toimitusaika on vakiotoimituksella 4-7 arkipäivää riippuen huolitsijasta ja alueesta sen jälkeen kun se on lähetetty meiltä/varastostamme. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen, saat ilmoituksen tekstiviestillä, jossa on mahdollisuus vaikuttaa siihen, milloin toimitus toimitetaan sinulle. Muista syöttää matkapuhelinnumerosi tekstiviesti-ilmoitusta varten, jotta sinun ei tarvitse odottaa ylimääräistä päivää paperiviiniä varten.

    Jos tilaamasi tuote on varastossa tilaushetkellä, paketti lähtee "normaalisti" meiltä 24/48 tunnin sisällä (ei koske Economy-toimitusta) ja on sitten vastaanottajan luona muutama arkipäivä myöhemmin kassalla valittu toimitustapa. ( ** Kuitenkin viimeistään 30 päivän sisällä Koskee Economy-toimitusta ) Sesonkiaikana se voi kestää kauemmin. Euroopan yleiset vapaapäivät eivät sisälly toimitusaikaan. Tärkeää on kuitenkin, että kirjoitat tilaukseen matkapuhelinnumeron ja oikean sähköpostiosoitteen, sillä muuten paperiviinin saapuminen postilaatikkoon kestää noin päivän.

    Express: 24-48 tuntia + 1-3 arkipäivää*

    Vakio: 24-48 tuntia + 4-7 arkipäivää *

    Postinumero: 24-48 tuntia + 3-7 arkipäivää *

    Kotiinkuljetus: 24-48 tuntia + 4-7 arkisin *

    Rahoitus : 24-48 tuntia + 7-10 arkisin * : **

    * Euroopan yleiset vapaapäivät eivät sisälly toimitusaikaan.

    ** (Kuitenkin viimeistään 30 päivän sisällä Koskee Economy-toimitusta)

    Huomio: Suuret toimitusmäärät sekä covid-19:stä johtuvat rajoitukset voivat viivästyttää toimituksia, eivätkä kuljetusyritykset voi taata säännöllisiä toimitusaikojaan. Sesonkiaikana se voi kestää kauemmin, esimerkiksi mustan marraskuun ja joulun aikana

    Yllä ja kassalla näkyvä toimitusaika on "Arvioitu" Laskettu & Arvioitu toimitusaika kuljetusyritysten ns. "Normaali toimitusaika"

    Huomioithan, että ellei nettisivuilla toisin mainita, kassalla ilmoitetut toimitusajat ovat vain arvioita. Ne eivät ole taattuja toimitusaikoja, eikä niitä pidä pitää sellaisina.

    Toimitusajat voivat pidentyä esimerkiksi sään ja tuulen tai viivästysten vuoksi. Lähetyksen seurantatila voi myös pysyä muuttumattomana pidemmän aikaa kansainvälisissä lähetyksissä. Emme käytä GPS-seurantaa, mikä tarkoittaa, että lähetyksen lähetyksen yhdestä paikasta seurantatapahtuman ja lähetyksen saapuessa seuraavaan paikkaan seurantatapahtuman välillä voi kulua muutama päivä.

    Jos lähetyksesi ei ole saapunut 20 päivän kuluessa odotetusta toimitusajasta, voit ottaa meihin yhteyttä. Me ja varustamo voimme aloittaa tutkinnan kadonneesta lähetyksestä.

    Onko tuotteesi oltava perillä tiettyyn päivämäärään mennessä?

    Kerro tästä meille kassalla!!! Voit myös valita Postnord-, Standard- tai Express-toimituksen.

    Majoitus, jonka postinumerot ovat yli 820 00 ja koko Gotlanti, vievät muutaman lisäpäivän.

  • Sain vain tyhjän laatikon pakkausluettelon kanssa. Mitä teen?

    Laatikossa saattaa olla "kansi", joka kiinnittää tuotteen kuljetuksen aikana, nosta tämä ja sinun pitäisi löytää tuotteesi! Sivulla on myös "repäisy tänne" -välilehti, jolla voit avata lähetyspaketin oikein ja päästä suoraan tuotteeseen.

     

  • Toimituksestani puuttui tuote! Mitä teen?

    Joskus tilauksesi lähetetään useissa paketeissa, jotta kaikki ei mahdu yhteen pakettiin. Voit tarkistaa, onko matkalla lisää paketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos lähetyksestäsi puuttuu jokin tuote, mutta sinulla on kaikki paketit kotona, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos pakkauksessa on sen sijaan näkyviä merkkejä vauriosta, joka on saattanut aiheuttaa tuotteen putoamisen pakkauksesta toimituksen aikana, reklamaatio tulee tehdä välittömästi suoraan edustajalle tai paketin sinulle toimittavalle kuljettajalle. Valokuvaa pakkauksen vauriot, jotta niitä voidaan käyttää huolitsijoiden valituksessa. Tämä on riippumatta siitä, oletko purkanut toimituksen vai et. Säilytä aina pakkaus ja jätä lähetyslomake, kunnes olet saanut ohjeet.

     

  • Mitä toimitusvaihtoehtoja on?

    Tarjoamme monia erilaisia ​​toimitustapoja, jotta sinulla on asiakkaana mahdollisuus valita itsellesi sopivin. Kassalla näytetään toimitusvaihtoehdot, jotka voit valita tilauksellesi. Normaalisti valittavissa olevat toimitusvaihtoehdot ovat:

    Voit valita *Economy 7-10 arkipäivää, Postnord 3-7 arkipäivää, Standard 4-7 arkipäivää, Express 1-3 arkipäivää, kotiinkuljetus 4-7 arkipäivää.

    Toimitus Tanskaan, Suomeen, Norjaan Vakio 3-7 arkipäivää.

    Toimitus Saksaan, Hollantiin Vakio 3-5 arkipäivää.

     

  • Paketti vaurioitui toimituksessa! Mitä teen?

    Tarkista aina, että pakettisi on ehjä, kun noudat sen välittäjältä tai vastaanotat sen kuljettajalta, jos paketti on vaurioitunut, siitä on ilmoitettava välittömästi edustajalle tai kuljettajalle. Pura sitten pakkaus ja tarkista, että kaikki tuotteet ovat ehjät ja toimivat niin kuin pitääkin, jos eivät, lähetä meille sähköpostia 24 tunnin sisällä paketin vastaanottamisesta tai soita asiakaspalveluumme numeroon +46 70-8854451, niin autamme sinua edelleen.

    Tarvitsemme tätä välittömästi KAIKKIIN vaurioihin, esim. klo

    Kuljetusvaurio / Puuttuva tuote / Väärä tuote / Vika tuotteessa.

    Tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

    Lähetä kaikki tarvitsemamme valokuvat alla olevien kohtien mukaisesti 48 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

    Tarvitsemme nämä kuvat, jotta voimme ilmoittaa vahingostasi tai menetyksestäsi kuljetusyhtiölle.

    • 1. Ota selkeä ja luettava kuva koko lähetystarra.

    • 2. Valokuvaa lähetyslaatikon kaikki 6 sivua.

    • 3. Avaa laatikko ja ota kuva, miten tuote oli pakattu, kun avaat laatikon.

    • 4. Nosta tuote laatikosta pakkausmateriaaliineen ja valokuvaa sen kaikki sivut, kun se on pakkausmateriaalissaan.

    • 5. Ota sitten selkeä kuva laatikon sisältä sen ollessa tyhjä.

    • 6. Poista pakkausmateriaali tuotteesta ja valokuvaa tuotteen kaikilta puolilta, mukaan lukien selkeä kuva vauriosta kaukaa otettuna, jotta näet, missä tuotteessa vaurio on.

    • 7. Ota lähikuva vammoista.

    • 8. Skannattu kuva tai valokuva pakkausluettelossa ja A4-paperi vastaanotettujen tuotteiden kohdalla.

    • 9. Kuva EAN-numerosta (viivakooditarra tuotteessa / pakkauksessa, jossa on 13-numeroinen pitkä numero)

    • 10. Video näyttää tuotteesi virheen. (Takuutapauksissa)

    • 11. Liitä kaikki kuvat toiseen sähköpostiin [email protected] ja syötä tilausnumerosi

     

    Huomio! Muista ottaa selkeitä kuvia, jotta voimme nähdä mitä siinä lukee ja täydelliset tarrat jne. sisältyvät kuvaan.

    Voit lähettää kuvia/videoita https://wetransfer.com/ meille, jos niitä suurennetaan.

 

Tuote on lisätty ostoskoriisi

TarkastaaJatka ostoksia
Selaa luokkia

Ostaa

Information

SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskNederlands

Näytä ALV: