>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta | Ilmainen toimitus yli 200 € | Toimitusaika 4-7 päivää | 30 päivää avoin osto <<<

>>> 300 000 tuotetta kilpailukykyiseen hintaan! <<<

Käyttöehdot

Viimeksi päivitetty 2020-10-11

Sovellettavuus

Allectra Computer AB:n myyntiehdot ovat voimassa 2020-10-11 ja korvaavat aiemmin julkaistut Allectra Computer AB:n myyntiehdot.

Allectra tarjoaa kauppapaikan www.allectra.fi -sivustolla ja siihen liittyvillä sivuilla sekä muita kanavia, joiden kautta pääset Allectran kauppapaikkaan (yhdessä "Markkinapaikka"). Marketplacessa joko riippumattomia kauppiaita ("kauppiaat") tai Allectran tuotteita tarjotaan myyntiin sinulle kuluttajana (jäljempänä "Asiakas" "sinä", "sinä" "sinun").

Markkinapaikalla myydyn tuotteen, sisällön tai palvelun tuotesivulla ("Tuote/tuotteet") näkyy, myykö Tuotteen Allectra vai kauppias. Jos Tuotteen myy Kauppias, teet ostosopimuksen suoraan Kauppiaan kanssa myyjänä, eikä Allectra ole näissä tapauksissa kauppasopimuksen osapuoli, vaan toimii vain välittäjänä. Jos Allectra myy Tuotteen, teet ostosopimuksen suoraan Allectran kanssa, joka on siinä tapauksessa myyjä ja kauppasopimuksen osapuoli. Sopimuspuolenasi myyjä on vastuussa Tuotteesta, toimituksista, palautuksista, reklamaatioista ja muusta tuote- ja/tai kuluttajavastuusta. Myös niissä tapauksissa, joissa Allectra ei ole myyjä ja kauppasopimuksen osapuoli, Allectra tarjoaa kuitenkin Marketplacen kautta tiettyjä ostoon liittyviä palveluita, kuten Markkinapaikan asiakaspalvelu- ja maksuratkaisuja.

Kun Allectran ostoehdoissa viitataan "myyjään", "meihin" tai "meihin", se tarkoittaa Allectraa tapauksissa, joissa Allectra on kyseessä olevan tuotteen myyjä ja kauppiasta tapauksissa, joissa kauppias on kyseisen tuotteen myyjä.

 

1. Yrityksen tiedot

1.1 Allectra Computer AB, kanssa org.no 559050-7009 (tästä lähtien kutsutaan ”Allectra”)

Rekisteröity osoite: Box 28, 289 03 Broby, Sverige

EORI/VOEC nr: 559050-7009/2062631

E-post: [email protected]

1.2 Voit aina ottaa yhteyttä Allectraan ja/tai jälleenmyyjään yhteydenottolomakkeella, jonka löydät kohdasta "Ota yhteyttä" tässä.

 

2. Yleisesti

2.1 Kun teet tilauksen Marketplacessa, nämä yleiset ostoehdot ("Allectrasin ostoehdot") koskevat aina ostostasi riippumatta siitä, kuka on ostosopimuksen osapuoli. Joissakin tapauksissa elinkeinonharjoittaja voi kuitenkin käyttää omia kirjallisia ostoehtojaan ("Erintäkauppiaan ehdot"). Jos kauppiaan ehdot koskevat ostostasi, se selviää tilausprosessin aikana napsauttamalla "Katso tiedot ehdoista" -välilehteä kyseisen tuotteen sivulla. Allectran ostoehtoihin ja kauppiaan ostoehtoihin viitataan yhdessä nimellä ("ehdot"). On tärkeää, että luet ehdot ennen tilauksen tekemistä Marketplacessa.

2.2 Vaikka kauppiaan ehtoja voidaan soveltaa ostokseesi, Allectran ehtoja sovelletaan aina osissa, jotka liittyvät Allectran tiettyjen asiaan liittyvien palvelujen suorittamiseen Marketplacelle, sekä soveltuvin osin tilanteissa, joita Kauppiaan ehdot eivät sääntele, kun ne eivät ole saattaa loppuun.

2.3 Riippumatta siitä, solmitko sopimuksen Allectran vai kauppiaan kanssa, voit aina ottaa yhteyttä Allectran asiakaspalveluun yllä olevien yhteystietojen kautta saadaksesi apua tilauksesi kanssa.

2.4 Tehdäksesi tilauksen Marketplacessa sinun tulee olla yli 18-vuotias etkä ole holhouksen alainen. Allectra varaa oikeuden hylätä tilauksesi tai muuttaa sitä yksittäisissä tapauksissa, esimerkiksi jos sinulla on maksua vastaan ​​tai jos Allectra epäilee, että olet antanut vääriä henkilötietoja. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava huoltajan lupa. Tällaisen luvan voi antaa vanhempi lähettämällä nimenomaisen luvan meille sähköpostitse. Kaikki väärennetyt tilaukset jäljitetään ja ilmoitetaan poliisille, ja jos olemme kärsineet taloudellista vahinkoa, vaadimme korvauksia.

2.5 Se, että Tavarat tarjotaan Marketplacessa tiettynä ajankohtana, ei takaa, että tavarat ovat aina saatavilla. Pidätämme oikeuden Tavaroiden loppuunmyytymiseen. Mikäli emme pysty toimittamaan tuotetta, saat siitä tiedon mahdollisimman pian, minkä jälkeen palautamme maksamasi summan viipymättä.

2.6 Pidätämme oikeuden typografisiin ja/tai kuvavirheisiin tuotekuvauksissa, teknisissä tiedoissa, varastotaseessa, hinnoissa ja muissa Tuotteen yhteydessä annetuissa tiedoissa. Kaikki Marketplacesta löytyvät kuvat on katsottava kuviksi, eivätkä ne edusta tuotteen todellista ulkonäköä, alkuperää ja/tai toimintaa. Tuotesivun kuvat voivat siksi poiketa todellisesta tilaamastasi tuotteesta. Pidätämme oikeuden päivittää tai muuttaa tuotteita koskevia tietoja milloin tahansa.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin sekä tuotevalikoimaamme ja palveluihimme liittyviin tieto- ja spesifikaatiovirheisiin.

Verkkosivustolla olevat tuotekuvat eivät takaa tuotteen tarkan ulkonäön ja luonteen toistamista, mutta verkkosivustolla olevia kuvatietoja tulee katsoa vain kuvitteellisesti. Tällaisilla kuvilla ei voida taata, että ne kuvastavat asiakkaan vastaanottamien tuotteiden määrää tai tuotteen tarkkaa ulkonäköä, ominaisuuksia tai alkuperää. Pidätämme oikeuden tuotetiedoissa oleviin virheisiin ja pidätämme oikeuden muuttaa tuotetietoja ilman ennakkoilmoitusta.

Allectra.se varautuu mahdollisiin virheisiin hinta- ja tuotetiedoissa tai muuten verkkosivustolla. Mahdollisten epätarkkuuksien sattuessa Allectra.se pidättää oikeuden korjata ne jälkikäteen. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, lopullisiin myyntiin, varastoeroihin, teknisiin ongelmiin, teknisten tietojen muutoksiin ja kaikkiin sivuillamme tai mainoksissamme oleviin kirjoitusvirheisiin. Pidätämme oikeuden peruuttaa virheelliset tilaukset.

2.7 Markkinapaikalla tilauksesi yhteydessä julkaistut ehdot koskevat tilaustasi.

2.8 Sinulle, joka olet yksityishenkilö, sovelletaan etäsopimuslakia (katso peruuttamisoikeus alta) ja kuluttajanostolakia, jossa on tiukat määräykset, mikä tarkoittaa, että lakia sovelletaan, vaikka olisit sopinut muusta . Yrityksille, mukaan lukien yksittäiset elinkeinonharjoittajat, sovelletaan ostolakia, joka on dispositiivinen, mikä tarkoittaa, että yritysten väliset sopimukset pätevät ensisijaisesti lain edessä.

2.9 Myymämme tuotteet ovat käytettävissä Ruotsissa. Käyttöohjeet ja oppaat voidaan joko ladata digitaalisesti valmistajalta tai liittää tuotteen mukana, kun se toimitetaan fyysisessä muodossa. Jotkut tuotteet voivat olla muulla kielellä kuin ruotsi ja tämä näkyy mallimerkinnässä.

2.10 Noudatamme henkilötietolakia (GDPR). Kun rekisteröidyt yksityishenkilönä ja teet tilauksesi, suostut myös siihen, että säilytämme ja käytämme henkilötietojasi liiketoiminnassamme täyttääksemme velvoitteemme sinua kohtaan parhaalla mahdollisella tavalla. Suojaamme tietojasi GDPR:n mukaisesti, ja sinulla on oikeus päästä käsiksi tietoihin ja saada ne poistetuiksi, jos niin haluat.

2.11 Jos jokin ehto todetaan pätemättömäksi Ruotsin tai EU:n lainsäädännön mukaan, tämä ei tarkoita, että ostoehdot mitätöisivät kokonaisuudessaan, vaan pätemätön ehto tulee siinä tapauksessa korvata vastaavalla lakitekstillä.

2.12 Suojaa ostoksesi jopa 50 000 SEK, jos jokin menee pieleen. PriceRunnerin jäsenenä ostotakuu on aina mukana. Tämä palvelu on ilmainen ja koskee rekisteröityjä PriceRunner-jäseniä. Sinä, joka et ole vielä PriceRunnerin jäsen ja vierailit meillä heidän kauttaan, voit myös osallistua ostotakuun rekisteröitymällä 60 minuutin kuluessa ostoksestasi. PriceRunnerin jäseneksi liittyminen ei maksa mitään ja vie vain muutaman minuutin! Rekisteröidy PriceRunner-ostotakuulle Jotta ostotakuu olisi voimassa, tilaus on osoitettava sinulle yksityishenkilönä. Olet oikeutettu korvaukseen, jos ostoksessasi on jotain vikaa, kuten tuote on viallinen, yksittäinen tuote puuttuu toimituksessa, tuote on virheellinen tai sitä ei toimiteta. PriceRunner Köpgaranti korvaa sinulle asiakkaana sekä osto- että toimituskulut sekä mahdolliset välittömät taloudelliset vahingot. Arvonmenetyksestä, tulonmenetyksestä tai muista välittömistä tai välillisistä kuluista ei makseta korvausta. Katso täydelliset ehdot ja luettelo poissuljetuista luokista PriceRunnerista. Kyllä, vie minut PriceRunneriin rekisteröimään ostotakuu 50 000 kruunuun asti!

 

3. Sopimus ja tilaus

3.1 Tilataksesi Tavaroita sinun on hyväksyttävä käyttöehdot ja Allectrassin tietosuojakäytäntö ("Tietosuojakäytäntö"), jotka löydät täältä. Tekemällä tilauksesi Marketplacessa vahvistat, että olet lukenut ja hyväksynyt ehdot ja että olet lukenut ja ymmärtänyt tietosuojakäytännön.

3.2 Riippumatta siitä, kuka on ostosopimuksen osapuoli, sitova sopimus solmitaan Myyjän kanssa, kun Allectra vahvistaa ostoksesi lähettämällä sinulle tilausvahvistuksen ("Tilausvahvistus"). Siksi on äärimmäisen tärkeää, että antamasi yhteystiedot ovat oikein ja ajan tasalla. Tilausvahvistuksessa vahvistetut ehdot yhdessä tilauksesi kanssa muodostavat ostoksesi sopimusasiakirjan. Allectran ehdot ovat myös saatavilla tilausvahvistuksessa. Pyydämme sinua tallentamaan tilausvahvistuksen, kun otat yhteyttä myyjän asiakaspalveluun.

3.3 Peruutus Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua tässä, mikäli tilaustasi ei ole vielä "nopeutettu", poimittu, pakattu tai lähetetty. Jos se tapahtuu nopeasti, sinun on noudettava paketti ja lähetettävä se takaisin meille normaalina pahoitteluna. Tilauksen tekemisen jälkeen sinulla on 30 minuuttia aikaa peruuttaa tilaus. Sen jälkeen emme voi pysäyttää toimitustasi, koska tuote on "lähetetty" pakattuna ja maksusi Klarnalla on aktivoitu. Asiakkaana sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi veloituksetta, kunnes lähetys on noudettavissa postikonttorissasi/jakelupisteessäsi. Peruutuksesta tulee ilmoittaa Allectralle sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Jos Allectra on kuitenkin ehtinyt lähettää tilauksen, sinulta voidaan veloittaa noutamattoman paketin hinta, jos et nouda ja palauta sitä meille (aiemmin 350 kruunua sisältäen ALV) sekä mahdolliset muut kulut, jotka ovat aiheutuneet. Allectra peruutuksen vuoksi.

 

4. Hinnat ja maksut

4.1 Tilattaessa Tavaroita Marketplacesta sovelletaan kassalla ilmoitettuja hintoja. Marketplacen hinnat päivitetään reaaliajassa ja ne on ilmoitettu Ruotsin kruunuissa, sisältäen arvonlisäveron. Jos hinta on räätälöity sinulle, saat siitä tiedon tilausprosessin aikana. Mahdolliset toimituskulut eivät sisälly hintaan, vaan ne voidaan lisätä kassalla valitsemasi toimitustavan ja tilauksesi kokonaissumman mukaan. Toimituskulut ilmoitetaan selkeästi tilausprosessin aikana. Katso lisätietoja toimituskuluista kohdasta 6.2 ja täältä. Maksutavan mukaan voidaan myös periä maksutapamaksuja.

4.2 Minimitilaus on 100 SEK sisältäen ALV:n.

 

5. Maksutavat

5.1 Allectra tarjoaa erilaisia ​​maksutapoja, kun tilaat Tuotteita Marketplacesta. Kassalla näkyy, mitä maksuvaihtoehtoja Allectra tarjoaa. Siellä voit valita, mitä maksutapaa haluat käyttää, ja se näyttää myös, liittyykö maksutapaasi johonkin maksuun sekä maksun suuruus. Lue lisää maksutavoista ja niiden kustannuksista täältä.

5.2 Allectra pidättää oikeuden poistaa tai lisätä maksutapoja. Allectralla on myös oikeus muuttaa maksutapaa, jos jokin maksutapa ei toimi tai se hyväksytään, kun suoritat tilauksesi maksun.

5.3 Meillä on oikeus veloittaa sinua Marketplacessa tekemästäsi tilauksesta. Syötät maksutietosi, kun teet tilauksen voimassa olevalla maksukortilla. Pidätämme oikeuden tarkastaa maksukortin voimassaolon, sanojen arvon veloittamisen varaa ja osoitetietojesi oikeellisuuden. Meillä on oikeus kieltäytyä ostoksista tarkastustemme seurauksena.

5.4 Jos olet valinnut maksutavaksi laskun maksun tai vastaavan vaihtoehdon, Allectralla on oikeus siirtää, siirtää tai panttaa kaikki laskuihin tai muihin maksuihin liittyvät velvoitteet ja/tai vaatimukset, mukaan lukien kauppiaan vaatimukset sinua kohtaan, kolmansille osapuolille. Laskun tai osittaisen maksun yhteydessä sinusta voidaan laatia luottotieto. Kun luottoilmoitus on tehty, luottotietoyhtiön on ilmoitettava siitä sinulle.

5.5 - Klarna Checkout

Tunnistamisen ja riskien arvioinnin jälkeen Klarna Checkout näyttää sinulle tarjottavat maksuvaihtoehdot. Valitsetpa minkä maksutavan tahansa, Klarna tai joku Klarnan kumppaneista hoitaa maksutapahtuman, kun taas tuotteen tai palvelun varsinaisen oston tekee suoraan kauppa. Tuote- tai palvelukohtaiset kysymykset tulee siksi osoittaa suoraan myymälään.

Klarna Checkoutin kautta tällä hetkellä tarjolla olevia maksuvaihtoehtoja ovat lasku, tililuotto, korttimaksu tai suora maksu pankin kautta. Lasku on oletusmaksutapa.

5.6 - Klarna Lasku

Kun maksat Klarna-laskulla, teet ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi, ja maksat aina, kun olet vastaanottanut tavarasi.

  • Vastaanota tuote aina ennen maksamista
  • Maksuaika - aina 30 päivää
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietoja
  • Aina 14 päivän peruuttamisoikeus etä- ja kotimyyntilain mukaisesti*
  • Lataa laskut osoitteesta klarna.fi
  • Mahdollisuus osittaiseen maksuun

Jos maksua ei suoriteta, lisätään muistutusmaksu 50,00 SEK ja viivästyskorko 26,00 %. Ostohetkellä suoritetaan luottotietotarkastus, mikä joissain tapauksissa tarkoittaa luottotietojen ottamista. Saat tämän jälkeen kopion luottotiedot postitse. Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Klarna käsittelee henkilötietoja asiakasanalyysin, tunnistamisen, luottovalvonnan ja markkinoinnin suorittamista varten. Sosiaaliturvatunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallintaan.

* Ei koske kaikkia tavaroita ja palveluita, esim. lennot, tapahtumat ja mittatilaustuotteet.

5.7 - Klarna Tili

Maksutapa sinulle, joka haluat valita, kuinka paljon maksat kuukausittain. Mutta Klarna-tili on enemmän kuin se. Sen lisäksi, että saat aina tuotteesi ennen maksamista, keräät kaikki ostoksesi yhdelle tilille. Tämä pätee myös, jos olet tehnyt ostoksia useissa eri liikkeissä Klarna-tilin kautta. Tämä tarkoittaa yhtä laskua ostojen lukumäärästä riippumatta.

  • Vastaanota tuote aina ennen maksamista
  • Maksu alkaen SEK 50/kk tai 1/24 kokonaissummasta
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietoja

     

  • Kaikki ostoksesi kerätään yhdelle tilille ja laskulle
  • Osta nyt - maksa ensi kuun lopussa
  • Lentolippumaksu 29 SEK ostosten lukumäärästä riippumatta
  • Voit maksaa koko summan kerralla milloin tahansa

10 000 kruunun ostosta Klarna Konton perusehdoilla perustamismaksu on 0 kruunua. Nykyinen vuosikorko on 19,90 %, mikä vastaa 29,22 % efektiivistä korkoa. Luoton kauppahinta on 11 458 kruunua. Osittaisia ​​maksuja on 12 ja kukin osamäärä on 955 kruunua. Esimerkissä oletetaan, että maksut suoritetaan yhden vuoden aikana.

Ostohetkellä suoritetaan luottotietotarkastus, mikä joissain tapauksissa tarkoittaa luottotietojen ottamista. Saat tämän jälkeen kopion luottotiedot postitse.

Lue lisää: Käyttöehdot

Lue lisää: Standardoidut eurooppalaiset kulutusluottotiedot 

5.8 - Ennakkomaksu

Maksat rahat etukäteen pankkisiirtoomme nro. Kun olet lähettänyt tilauksesi kassalla, saat tiedot näytölle ja sähköpostitse, kuinka edetä. (Odota muutaman päivän lisätoimitusaikaa, jos valitset ennakkomaksun)

 

6. Toimitus ja kuljetus

6.1 Toimitusvaihtoehdot

Myyjä on vastuussa tilauksesi toimittamisesta sinulle. Tavarat toimitetaan sinulle käyttämällä kassalla valitsemaasi toimitusvaihtoehtoa. Saat lisätietoja toimitusvaihtoehdoistasi Marketplacesta ja kassalla. Tilauksesi lähetetään sinulle myyjän varastosta, kun olet vastaanottanut tilausvahvistuksen. Jos olet tilannut Tavarat eri myyjiltä, ​​tavarat voidaan lähettää sinulle eri lähetyksissä.

6.2 Toimituskulut

Riippuen tilausprosessin aikana valitsemastasi toimitusvaihtoehdosta (ja tilauksesi kokonaissummasta riippuen), ostoksellesi voidaan lisätä toimituskulut. Katso lisätietoja toimituskuluista täältä.

6.3 Toimitusaika

6.3.1 Arvioitu toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitusvaihtoehdosta. Tilauksesi lähetetään normaalisti 24/48 tunnin kuluessa. Normaali toimitusaika on noin 1–3 työpäivän kuluttua Expressillä joissakin toimipisteissä se voi kestää muutaman lisäpäivän. ( * Kuitenkin viimeistään 30 päivän sisällä Koskee Economy Deliveryä ) Eri vaihtoehtojen arvioitu toimitusaika näkyy kassalla, tuotesivulla, tilausvahvistuksessasi ja/tai myöhemmissä tiedoissa, jotka saat myyjältä. Ellei toisin ole erikseen sovittu (esim. varastosta puuttuvien Tavaroiden varauksen yhteydessä), toimitus tapahtuu viimeistään 30 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Huomaathan, että ellei verkkosivuilla toisin mainita, toimitusajat ovat vain arvioita. Ne eivät ole taattuja toimitusaikoja, eikä niitä pidä pitää sellaisina. Voit lukea lisää toimitusajasta tässä

6.3.2 Vaikka pyrimme toimittamaan Tavarat määritetyissä aikarajoissa, toimitus voi kestää kauemmin odottamattomien tapahtumien vuoksi. Toimituksen viivästyessä voit ottaa meihin yhteyttä Marketplacen yhteystietojemme kautta, niin autamme paikantamaan tilauksesi. Ellei toisin ole erikseen sovittu ja toimitus kestää yli 30 arkipäivää, sinulla on oikeus peruuttaa ostos, mikäli viivästys ei johdu sinusta asiakkaana. Sesonkiaikana se voi kestää kauemmin. Euroopan yleiset vapaapäivät eivät sisälly toimitusaikaan. Lähetämme tilaukset Postnordin, DHL:n, GNT:n, Schenkerin, UPS:n kautta. Emme ota taloudellista vastuuta viivästyksistä, jotka eivät ole meidän hallinnassamme, esimerkiksi huonon sään vuoksi.

6.3.3 Jos sinun on lunastettava pakettisi, sinun on tehtävä se ilmoituksessa määritetyn ajan kuluessa, tavallisesti 7 päivän kuluessa. Paketit tulee yleensä noutaa henkilökohtaisesti voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella ja pakettitunnuksella. Sinun pitäisi saada ilmoitus, jossa näkyy, mistä ja milloin tuote on noudettava. Ilmoitus voi tapahtua sähköpostitse, tavallisella postilla sekä matkapuhelinnumerosi ilmoittaessa myös puhelimitse tai tekstiviestillä. Jos et ole saanut ilmoitusta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

6.4 Lunastamattomat tavarat

Jos et nouta tai vastaanota ostamiasi Tuotteita, pakettisi lähetetään takaisin Myyjälle. Pidätämme oikeuden veloittaa sinulta kaikki palautukseen liittyvät kulut (lähetys, palautuksen toimitus, toimituskulut jne.). Hinta vaihtelee valitsemasi toimitustavan mukaan. Siksi veloitamme vähintään 350 kruunun maksun sekä todellisen toimituskulun, jos pakettia ei noudeta tai jos sinua ei löydy tilaustasi purkaessasi, sinulta veloitetaan ns. tietullikulut. Lähetys on edustajalla 7 päivää ennen kuin se palautetaan meille (ei koske Expressiä). Huomioi siis, että jos kadut ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja palautettava se sitten meille. Lunastamattomat paketit eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin.

6.5 Kuljetusvauriot

Jos huomaat pakkauksessa vaurioita, sinun tulee välittömästi ilmoittaa siitä postiin tai muulle kuljetusliikkeelle ja tehdä vahinkoilmoitus. Älä nouta vaurioitunutta pakettia! Jos huomaat vaurion vasta pakkauksen avaamisen jälkeen ja vahinko on luonteeltaan sellainen, että se johtuu postin tai kuljetusliikkeen käsittelystä, tulee sinun ottaa heihin yhteyttä ja tehdä vahinkoilmoitus. Jos kiistaa postin tai kuljetusliikkeen kanssa ei voida ratkaista, ota meihin yhteyttä. Jos olet tilannut etkä nouda lähetystäsi ennen kuin se on palautettu meille (paketit ja kirjeet 14 päivän sisällä), laskutamme sinulta 350 kruunua tavaroiden käsittelytyöstämme sekä todelliset toimituskulut edestakaisin.

Näkyvistä pakkauksen vaurioista on aina ilmoitettava suoraan huolitsijalle ja edustajan/kuljettajan on ilmoitettava siitä kirjallisesti vastaanotettuaan toimituksen, jossa on "VAHINGOINTI PAKKAUS" Tämä on tärkeää, että kuljetusyritys hyväksyy ilmoituksesi.

Jos pakkauksessa on näkyviä vaurioita tai epäillään tavaran kuljetusvauriota, siitä on ilmoitettava kuljettajalle tai kuljetusliikkeelle välittömästi ennen paketin luovuttamista. Välittäjä tai vastaanottaja soittaa vahinkoilmoituksen varustamolle. Tallenna kuljetusyhtiöltä saamasi tapausnumero. Välittäjä voi sitten jakaa paketin. Piilotettu kuljetusvaurio PITÄÄ ilmoittaa meille kolmen päivän kuluessa, jotta kuljetusvaurio hyväksytään. Tässä yhteydessä pakkausta tulee säästää.

Piilotettu kuljetusvaurio tulee ilmoittaa Allectran asiakaspalveluun 5 arkipäivän kuluessa.

Pura ja tarkasta lähetys aina heti vastaanotettuasi. Dokumentoi myös kaikki tuotteen ja pakkauksen vauriot. Kuljetusvaurioiden sattuessa pakkaus on aina säilytettävä mahdollisia reklamaatioita huolitsijalle tai tavaran vaihtoa varten. Tuote, jossa todetaan, että vaurio johtuu kuljetuksesta, korvataan veloituksetta uudella, jos vauriosta ilmoitetaan ajoissa. Älä varaa käsityöläistä ennen kuin toimitus on tapahtunut ja olet tarkastanut tavarasi. Jos tavara viivästyy tai tavara on vaurioitunut, Allectra ei ole vastuussa käsityöläisten kulujen korvaamisesta.

Lähetä sitten meille kaikki tarvitsemamme kuvat 5-6 kuvaa ja pyydä heti.

Tarvitsemme tätä välittömästi, jos kuljetusvaurio / puuttuva tuote / väärä tuote / väärä tuote

1. Kuva pakkauksen ulkopuolelta ympäri (kuplakääre mukana)

2. Kuva avatusta pakkauksesta, jossa suojakannet ovat näkyvissä.

3. Kuva lähetystarroista (Tämä on rahtikirja, joka on paketin ulkopuolella)

4. Kuva vammoista

5. Skannattu kuva tai valokuva pakkausluettelossa ja A4-paperi vastaanotettujen tuotteiden kohdalla

6. Kuva EAN-numerosta (tuoteetiketti, jossa on 13-numeroinen pitkä numero)

Huomio! Muista ottaa selkeitä kuvia, jotta voimme nähdä mitä siinä lukee ja täydelliset tarrat jne. sisältyvät kuvaan.

 

7. Peruuttamis- ja palautusoikeus

7.1 Koska Allectra on Markkinapaikka, jossa monet Myyjät tarjoavat Tuotteita myyntiin, jokainen tilaus jokaiselta myyjältä käsitellään erikseen. Kaikki peruuttamisoikeuteen ja palautukseen liittyvät kysymykset käsitellään suoraan sinun ja kyseisen Myyjän välillä Marketplacessa olevien yhteydenottokanavien kautta.

7.2 Myyjä on vastuussa palautusten käsittelystä ja avustamisesta, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi. Myyjä on velvollinen noudattamaan kaikkia kuluttajamyyntiä koskevia lakisääteisiä vaatimuksia ja määräyksiä.

7.3 Kauppapaikalta ostettaessa on aina voimassa 14 päivän peruuttamisoikeus. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi lähettämällä meille viestin 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

7.4 Kaikkien palautettavien Tavaroiden tulee olla samassa kunnossa kuin ne olivat sinulle toimitettaessa. Tämä tarkoittaa, että tavaroita ei saa olla vaurioitunut tai käytetty millään tavalla, mukaan lukien pesty tai käytetty muuhun tarkoitukseen kuin tavaroiden testaamiseen, ja että kaikki merkinnät ja etiketit ovat ehjät.

7.5 Ruotsin kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti etäsopimuksissa yksityisillä kuluttajilla on 14 päivää aikaa peruuttaa ostos siitä hetkestä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen syytä ilmoittamatta. Asiakkaalla on oikeus avata ja tarkistaa tavara. Tapauksissa, joissa tavaraa avattaessa ja tarkastaessa on tapahtunut arvon aleneminen, Allectra Computer AB veloittaa asiakkaalta tämän arvon alennuksen. Peruuttamisoikeus ei koske käytettyjä hygieniatuotteita ja vartaloa lähellä olevia tuotteita kuten parranajokoneet, hammasharjat, in-ear kuulokkeet/kuulokkeet, joita ei voi peruuttaa hygieniasyistä. Tietokoneohjelmat, pelit tai ääni- ja kuvatallenteet, kun sinetti/sinetti on rikottu, sekä erityisesti meidän valmistama tietokone. Käsittelyn helpottamiseksi asiakkaan tulee tehdä takaisinosto-ilmoitus ennen palautusta tässä.

7.6 Huomaa, että palautusnumeron saaminen ei tarkoita peruuttamisoikeuden hyväksymistä. Palautuksen yhteydessä palautuslähetys on maksettava aina palautusosoitteeseen ja liitteenä oleva lasku/rahtikirja ja tarvittaessa merkitty selkeästi palautusnumerolla. Tuotteen palautuskustannukset näkyvät varustamon hinnastossa, joka on saatavilla lähimmältä edustajalta. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. aaltopahvi) ja kiinnitettävä pakkausmateriaalilla niin, että se saapuu turvallisesti Allectra Computer AB:lle eikä vaurioidu kuljetuksen aikana puutteellisen pakkauksen vuoksi. Jos olet epävarma tuotteen pakkaamisesta, Postnordilla on hyvä video ja opas, jonka löydät tässä

7.7 Voit myös ilmoittaa Allectra Computer AB:lle oston peruuttamisesta täyttämällä ja postittamalla/sähköpostitse Ruotsin kuluttajaviraston lomake meille. Erhållande av returnummer utgör inte godkännande av ångerrätt utan godkänns först när Allectra Computer AB mottagit produkten och funnit den insänd i enlighet med ovanstående villkor. Vid fullt godkännande av ångerrätt återbetalas hela beloppet kunden betalt för varan inklusive eventuella kostnader som gäller ursprungsleveransen inom 14 dagar minus returkostnad om kunden använt Allectras förbetalda fraktsedel. Extra fraktkostnader som beror på kundens val av fraktmetod återbetalas dock inte. Vid eventuell retur från ett icke EU land betalar kunden själv frakt och tullkostnader som eventuellt tillkommer Allectra i efterskott. Debiteringen för dessa eventuella kostnader sker när återbetalningen sker till kunden från det tidigare debiterade betalsättet.

7.8 Huomaa, että jos kadut ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja palautettava se meille. Jos lähetät palautuksesi edustajalle, joten meidän on noudettava se, toimitus- ja käsittelykulut ovat SEK 150. Lunastamattomat paketit eivät kuulu peruuttamisoikeuden piiriin.

 

8. Kuinka katua ostostasi

8.1 Jos haluat peruuttaa oston, sinun tulee lähettää selkeä viesti Myyjälle siirtymällä Kauppapaikalle ja noudattamalla siellä olevia ohjeita. Sinun tulee antaa nimesi, osoitteesi ja muut asiaankuuluvat tiedot, esim. tilausnumero, laskun numero ja viestin nimi. Napsauta tätä saadaksesi lisätietoja ostoksesi peruuttamisesta.

8.2 Voit myös käyttää peruuttamisoikeuden käyttämiseen Ruotsin kuluttajaviraston kehittämää vakiolomaketta, jonka löydät täältä, peruuttamisoikeuslomaketta, joka löytyy alta Allectran ostoehdoista ja lähettää sen sitten Myyjälle.

8.3 Kun olet noudattanut kohdassa 8.1 tai 8.2 annettuja ohjeita, sinun on palautettava Tuote Myyjälle 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olet ilmoittanut Myyjälle käyttäväsi peruuttamisoikeuttasi. Palautat Tuotteen Myyjälle joko käyttämällä pakkauksessasi olevaa palautuskuittia ja/tai muilla Myyjän määrittelemillä tavoilla ja ohjeilla, joihin voit ottaa yhteyttä täältä löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta. Tuote tulee lähettää hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossa. Olet vastuussa Tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuksen aikana. Vastuusi päättyy, kun Myyjä on vastaanottanut palautuksen. Toimituskuitti on aina säilytettävä palautuksen yhteydessä, kunnes palautus on kirjattu ja palautus on suoritettu.

8.4 Peruuttamisoikeutta käyttäessäsi maksat palautuslähetyksen, ellei toisin mainita. Kun ostat tavaroita kauppiailta, palautustoimitus voi vaihdella summan ja Tuotteen mukaan. Ota yhteyttä myyjään ennen ostoa, jos haluat tietää tavaroidesi tarkan palautuksen.

8.5 Joskus voimme tarjota ilmaisen palautuksen, kun käytämme peruuttamisoikeutta tiettyjen Tavaroiden osalta. Jos ostokseesi liittyy ilmainen palautus, se ilmoitetaan tilausprosessin aikana.

8.6 Jos palautat Tuotteet ilmoittamatta erityistä syytä, katsotaan, että olet peruuttanut ostoksesi.

8.7 Koska olet tilannut Tavarat useilta Myyjiltä, ​​on tärkeää, että palautat Tavarasi oikealle Myyjälle palautuslomakkeen ja/tai Myyjän ohjeiden mukaisesti. Palautettu tuote on viallinen myyjä, saatat joutua korvaamaan sen käsittely- ja toimituskulut.

 

9. Katumuslomake

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, täytä tämä lomake ja lähetä se meille.

Lähetetään osoitteeseen: Allectra Computer AB, Box 28, 289 03 Broby tai [email protected] (tai kyseinen kauppias, jolta olet ostanut kyseisen tuotteen ja johon voit ottaa yhteyttä täällä olevan yhteydenottolomakkeen kautta)

Minä/me (*) täten ilmoitamme, että minä/me (*) irtisanoudun ostosopimuksestani koskien seuraavia tuotteita (*)

- tilattiinko (*) / vastaanotettiinko se (*)

- kuluttajan/kuluttajien nimi.

- kuluttajan (kuluttajien) osoite.

- Päivämäärä

(*) Yliviivataan se, mitä ei sovelleta.

 

10. Mitä tulee peruuttamisoikeuteen, eikö?

Peruuttamisoikeus ei koske:

tavarat, jotka on valmistettu ohjeidesi mukaan tai joille on muuten annettu selkeä persoonallisuus;

tavarat, joiden sinetti on rikki ja joita ei voida palauttaa terveys- tai hygieniasyistä (esim. alusvaatteet, uima-asut, korvakuulokkeet, kosmetiikka- ja hygieniatuotteet, kuten meikki- ja hiustenhoitotuotteet, hiustenpidennykset, hiustenkuivaajat, parranajokoneet, sähköhammasharjat , vaa'at, lämmitystyynyt, jalkakylvyt ja vastaavat tuotteet), sinetöinnillä tarkoitetaan myös teknistä sinetöintiä (esim. sarjanumero);

esine, joka voi nopeasti huonontua tai tulla liian vanhaksi (esimerkiksi ruoka tai lääke);

ääni- tai kuvatallenteet (esim. CD) tai tietokoneohjelma, jossa sinetti on rikki; tai

digitaalinen sisältö, joka toimitetaan muulla tavalla kuin fyysisellä välineellä, jos tarjonta on alkanut ja kuluttaja on antanut suostumuksensa sen alkamiseen (esimerkiksi tietokoneohjelmat, sovellukset, pelit, musiikki, videot tai tekstit, joihin pääsy tapahtuu lataamalla tai suoratoisto).

 

11. Hyvitys, kun käytät peruuttamisoikeuttasi

11.1 Kun peruutat ostoksesi, Tuotteesta maksamasi summa palautetaan sinulle toimituskuluineen. On kuitenkin voinut aiheutua ylimääräisiä toimituskuluja, jos olet valinnut muun kuin Myyjän tarjoaman vakiotoimituksen toimitustavan, jota ei näissä tapauksissa palauteta. Kun palautat osan tilauksesta, toimituskuluja ei palauteta.

11.2 Kun peruutat ostoksesi, palautamme maksetun summan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa päivästä, jona ilmoitit meille, että haluat peruuttaa ostoksesi. Saatamme kuitenkin odottaa hyvitystä, kunnes olemme vastaanottaneet Tuotteen tai olet osoittanut, että tuote on palautettu, esimerkiksi palautuskuitilla, jossa on seurantanumero. Hyvitys suoritetaan ostohetkellä valitsemallasi maksutavalla, mikäli muuta ei ole sovittu tai palautumiselle on esteitä.

11.3 Meillä on oikeus vähentää määrä, joka vastaa Tuotteen arvon alenemista tuotteen alkuperäiseen arvoon verrattuna, jos ja siltä osin kuin arvon aleneminen johtuu siitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on sen ominaisuuksien tai toiminnan määrittämiseksi.

 

12. Valitus

12.1 Kaikki valituksiin liittyvät kysymykset käsitellään suoraan sinun ja kyseisen Myyjän välillä Marketplacesta saatavilla olevien yhteydenottokanavien kautta.

12.2 Jos Tuotteessasi on jotain vikaa, sinulla on oikeus valittaa siitä. Kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta tehdyt valitukset katsotaan aina ajoissa toimitetuiksi. Sinulla on kolmen vuoden oikeus valittaa Marketplacesta ostetuista tuotteista tai muu lain mukainen aika.

12.3 Jos haluat vaatia tuotteen virhettä, sinun tulee mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen mennä Marketplaceen ja klikata "Reklama"-välilehteä, jonka löydät "Asiakaspalvelu"-välilehdeltä täältä. Tämän jälkeen kirjaudut sisään tilillesi/kirjoitat sähköpostiosoitteesi, valitset tuotteen, josta haluat valittaa, ja lähetät valitusviestin kyseiselle Myyjälle. Tämän jälkeen sinun on noudatettava Myyjän sinulle antamia ohjeita. Varmistamme, että palautuskuitti toimitetaan tai palautustoimitus järjestetään muulla tavalla ja että palautustoimitus huolehditaan reklamaatiotilanteessa. Jos reklamat yhdestä tai useammasta viallisesta tuotteesta, sinun on pystyttävä todistamaan ostoksesi Kauppapaikalla Myyjän pyynnöstä.

12.4 Kun reklamaation kohteena oleva Tuote on palautettu ja reklamaatio hyväksytty, Myyjä korvaa sinulle sovellettavan lain mukaisesti. Pyrimme siihen, että tämä tapahtuu 30 päivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta, mutta se voi kestää kauemmin tuotteen luonteesta riippuen. Laskun maksutapauksessa lasku poistetaan, kun palautettu Tuote on rekisteröity varastoon. Qliron maksuehdot löydät täältä.

12.5 Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että Tuote ei ole lain mukaan viallinen. Mikäli Tuotteen todetaan olevan virheetön, veloitetaan virheenhaku- ja toimitusmaksu, joka kattaa Myyjän palautuksesta aiheutuneet kulut. Valitustapauksissa noudatamme yleisen valituslautakunnan tai vastaavien muiden Euroopan maiden lautakuntien ohjeita, katso www.arn.se. Lisätietoja on osoitteessa www.konsumentverket.se. Katso myös kohta 18 jäljempänä.

12.6 Jos vastaanotat viallisen Tuotteen, johon haluat uuden korvaavan tuotteen, lähetämme sinulle korvaavan tuotteen.

13.7 Ruotsin lainsäädännön mukaan yksityisellä kuluttajalla on oikeus valittaa tavarasta, joka oli viallinen tavaraa luovutettaessa 3 vuoden kuluessa ostopäivästä. Reklamaatioilmoitus on tehtävä Allectra Computer AB:lle 2 kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta. Reklamaatiotapauksissa tulee lähettää sähköpostitse kuvia/videoita ja kuvaus viasta sekä toimittaa lisäykset, jos tavarantoimittajat ja valmistajat niin haluavat.

13.8 Jos voidaan osoittaa, että tuotteessa on valmistusvirhe, saat aina uusia osia, mutta takuu ei koske kulumisvaurioita. Viat, jotka ilmenevät 6 kuukauden kuluessa ostopäivästä, katsotaan alkuperäisiksi. Jos reklamaatiota ei tehdä 3 vuoden kuluessa ostopäivästä, yksityinen kuluttaja menettää reklamaatio-oikeuden tuotteesta. Käsittelyn helpottamiseksi asiakkaan tulee tehdä vikailmoitus Allectralle ennen palautusta tässä.

13.9 Huomaa, että palautusnumeron saaminen ei ole hyväksytty valitustapaus. Palautettaessa tulee liittää mukaan lasku/rahtikirja. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. aaltopahvi). Allectra Computer AB:n vastaanottamat reklamaatiot ilman hyväksyttyä ulkopakkausta (esim. kirjekuorissa) palautetaan asiakkaalle ilman toimenpiteitä, koska niitä ei voida hyväksyä valituskäsittelyyn. Allectra Computer vastaa palautuksesta. Hyväksytyt reklamaatiot korvataan aina uusilla tuotteilla. Mikäli reklamaatio evätään, tuote palautetaan asiakkaan kustannuksella.

 

13. Takuu

13.1 Jotkin Myyjän Tuotteet voivat kuulua myönnetyn takuun tai muun palvelun piiriin. Tietoja takuuajasta, erityisistä takuuehdoista ja muista palveluehdoista (jotka sisältävät tiedot siitä, kuinka ja missä tämä palvelu voidaan suorittaa kullekin Tuotteelle) ovat saatavilla kunkin yksittäisen tuotteen yhteydessä Marketplacessa tai käyttöehdoissa. Tavaratakuu kattaa vain alkuperäiset valmistusvirheet, ei siis vikoja, jotka ilmenevät tuotteen toiminnan ja ulkonäön oman muutoksen, kuten tuotteen uudelleenrakentamisen, päivityksen tai muun konfiguroinnin yhteydessä tai sen jälkeen. Tilausvahvistus on todisteena takuusta.

13.2 Asianomaiset valmistajan takuuehdot ovat voimassa, vähintään 1 vuosi ja valmistajan määrittelemään takuuaikaan asti tuotteesta riippuen. Kulutustarvikkeet, mustekasetit, värikasetit, akut, tietovälineet ja muut kulutustarvikkeet eivät kuulu normaalin takuun piiriin, näillä tuotteilla on 30 päivän uudelleenpakkaustakuu. Akkuja ja muita tarvikkeita sisältäville tuotteille myönnetään 30 päivän takuu itse akulle. Kaikki kohdassa mainitut takuut ovat voimassa Ruotsissa ja tapauksissa, joissa tuote on lähetettävä Ruotsin ulkopuolisille valmistajille, Allectra Computer AB sitoutuu maksamaan kuljetuksen ja suorittamaan mahdolliset hallintotyöt.

13.3 Takuuta ei yleensä myönnetä ohjelmistoille tai välillisille virheille, jotka johtuvat virheellisestä tai viallisesta ohjelmistosta ja/tai tietovälineistä, kuten CD-, DVD- tai levykkeistä. Takuuta ei myönnetä myöskään tuotteille, joita on käsitelty väärin tai joita ei muuten ole käytetty määräysten mukaisesti.

13.4 Tuotteen palauttamisen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä Allectralle käsittelyn helpottamiseksi tässä.

Takuuasioissa sinun tulee lähettää sähköpostitse kuvia/videoita sekä kuvaus viasta ja lähettää lisäykset, jos tavarantoimittajat ja valmistajat niin haluavat.

13.5 Huomaa, että palautusnumeron saaminen ei ole hyväksytty takuutapaus. Palautuksen yhteydessä tulee maksaa palautuslähetys ja liittää mukaan lasku/rahtikirja ja merkitty selkeästi palautusnumero. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. aaltopahvi).

13.6 Allectra Computer AB:n ilman hyväksyttyä ulkopakkausta (esim. kirjekuorissa) vastaanottamat takuutapaukset palautetaan asiakkaalle ilman toimenpiteitä, koska niitä ei voida hyväksyä takuutoimenpiteiksi. Takuu myönnetään vain, kun Allectra Computer AB on vastaanottanut tuotteen ja todennut sen toimitetuksi yllä olevien ehtojen mukaisesti. Hyväksytyt takuutapaukset korjataan aina tai vaihdetaan uuteen. Jos takuu evätään, tuote palautetaan asiakkaan kustannuksella.

 

14. Kampanjat, tarjoukset ja jäsenohjelmat

14.1 Saatamme ajoittain tarjota Marketplacessa tarjouksia, joilla voi olla edullisemmat ehdot kuin Allectran ostoehdoissa, esim. koskien maksua tai pidennettyä peruuttamisoikeutta. Nämä edullisemmat ehdot ovat voimassa niin kauan kuin kampanja on käynnissä ja Myyjän kampanjan yhteydessä määrittämille tuotteille. Pidätämme oikeuden peruuttaa tällaiset tarjoukset milloin tahansa. Kampanjan keskeyttämisen tai peruuttamisen yhteydessä sovelletaan Allectran käyttöehtoja ilman muutoksia. Tarjoukset tietyistä Tuotteista Marketplacessa ovat voimassa rajoitetun ajan ja niin kauan kuin tavaraa riittää.

14.2 Jos Allectra tarjoaa jäsenohjelman, jäsenyyteen sovellettavat ehdot löytyvät täältä.

 

15. Ylivoimainen este

Myyjä ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat Myyjästä riippumattomista olosuhteista, kuten yleisistä työriidoista, sodasta, tulipalosta, salamaniskusta, terrori-iskusta, muuttuneista viranomaismääräyksistä, teknisistä ongelmista, vioista sähkö-/tele-/datayhteyksissä tai muussa viestinnässä, ja alihankkijan palvelun virheistä tai viivästyksistä, jotka johtuvat tässä mainitusta seikasta tai joihin alihankkija ei muuten voisi vaikuttaa. Nämä olosuhteet muodostavat perustan vapautukselle, joka merkitsee vapautusta vahingonkorvauksista ja muista seuraamuksista. Mikäli tällaisen tilanteen ilmaantuu, Myyjä ilmoittaa sinulle vallitsevasta tilanteesta osittain ajankohdan alussa ja osittain lopussa. Jos tilanne on kestänyt yli kaksi kuukautta, sekä sinulla että myyjällä on oikeus peruuttaa ostos välittömästi.

 

16. Allectran vastuulla

16.1 Ellei Allectra toimi Myyjänä, Allectra ei ole osapuolena sinun ja Myyjän välisessä ostosopimuksessa ja/tai kaupassa. Allectra ei ole vastuussa muiden Myyjien toimista, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, Tavaroiden myynti sinulle ja/tai Myyjän tavaroiden toimittaminen sinulle.

16.2 Jos on vika, josta Allectra Computer AB on vastuussa, Allectra Computer AB sitoutuu korjaamaan vian korjaamalla, toimittamalla uudelleen tai joissain tapauksissa palauttamaan ostohinnan. Asiakkaan lisäoikeuksiin voidaan vedota kunkin valmistajan omat loppuasiakkaalle kohdistetut takuusitoumukset. Jotkut valmistajat vaihtavat tuotteen, jos se ei toimi toimituksen yhteydessä, kun taas toiset haluavat korjata ne heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Allectra Computer AB ei voi vaikuttaa tähän menettelyyn, mutta sitä ohjaavat valmistajan vastaavat käytännöt. Allectras Computer AB:n vastuu tavaran virheistä rajoittuu näissä yleisissä myyntiehdoissa ja kuluttajanostolaissa (SFS 1990:932) mainittuun. Asiakkaalla on oikeus korvaukseen valituksen yhteydessä mahdollisesti syntyneistä kuluista. Asiakkaalla on myös oikeus korvaukseen virheiden tai viivästysten yhteydessä syntyneistä menetyksistä tai merkittävimmistä haitoista ja haitoista. Korvauksen saamiseksi sinun on osoitettava, että tavara on viallinen tai toimitettu myöhässä ja että olet todella kärsinyt vahingosta. Asiakkaana sinun on ryhdyttävä kohtuullisiin toimenpiteisiin tappiosi rajoittamiseksi ja pyrittävä pitämään valitukseen liittyvät kulut kurissa.

 

17. Invaliteetti

Jos toimivaltainen tuomioistuin, viranomainen tai välimiespaneeli toteaa, että jokin Allectran käyttöehtojen määräys on pätemätön tai täytäntöönpanokelvoton, kyseinen määräys ja kaikki muut määräykset ovat voimassa ja täytäntöönpanokelpoisia sovellettavan lain sallimissa rajoissa. Pätemättömiksi tai täytäntöönpanokelvottomiksi julistetut määräykset korvataan asiaankuuluvilla oikeudellisilla ohjeilla ja neuvoilla.

 

18. Sovellettava laki, riidanratkaisumenettely ja vaihtoehtoinen riidanratkaisumenettely

18.1 Allectran käyttöehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti.

18.2 Jos erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä Myyjän asiakaspalvelun kanssa, voit ottaa yhteyttä yleiseen valituslautakuntaan ("ARN") ottamalla yhteyttä ARN:ään heidän verkkosivustollaan www.arn.se tai alla olevan postiosoitteen kautta. Allmänna Reklamationsnämnden Box 174 101 23 Tukholma 18.3 Voit lähettää valituksia myös suoraan verkossa Euroopan komission riitojen sovittelufoorumin kautta, jonka löydät täältä. Jos lähetät valituksen tämän alustan kautta, tapauksesi välitetään automaattisesti asianomaiselle riidanratkaisuelimelle. Tämä riidanratkaisuelin ottaa sitten yhteyttä myyjään ja yrittää ratkaista riidan ilman tuomioistuimen osallistumista. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan ​​ensisijaisesti neuvotellen asiakaspalvelumme kanssa. Noudatamme yleisen valituslautakunnan suosituksia ja viittaamme muutoin Euroopan komission verkkovälitteiseen riidanratkaisutyökaluun: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

18.4 Riidat ratkaistaan ​​viime kädessä yleisessä tuomioistuimessa.

Tuote on lisätty ostoskoriisi

TarkastaaJatka ostoksia
Selaa luokkia

Ostaa

Information

SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskNederlands

Näytä ALV: