Jos huomaat virheen meiltä ostamassasi tuotteessa, sinulla on mahdollisuus lähettää se tarkastettavaksi ja mahdollisiin toimenpiteisiin. Joissakin tapauksissa tuotteet on lähetettävä huoltoon.
Reklamaatio- ja takuuasioissa sinun tulee ensin tehdä ilmoitus ja toimittaa pyydetyt tiedot, kuten video, kuvat, vian kuvaus. Napsauta tätä ilmoittaaksesi tuotteesta takuuta tai reklamaatiota varten. Reklamaatiotapauksessa tuote vaihdetaan tai korjataan aina ensisijaisesti. Reklamaatiotapauksessa tai jos tuote ei toimi toimitettaessa, tulee lähettää kuvia yms., Täältä voit lukea, että sinun on tehtävä kuljetusvaurioilmoitus.
Tuotteen palauttaminen huoltotarvetta varten ei maksa mitään. Muista kuitenkin, että huolto-, tarkastus- ja toimitusmaksu voidaan lisätä, jos tuotteessa havaitaan vikoja, jotka eivät kuulu takuun tai reklamaatiooikeuden piiriin. Tämä voi mm. olla onnettomuuden aiheuttamia fyysisiä vahinkoja.
Korjaukseen kuluva aika voi riippua tuotteen tyypistä ja siitä, kuinka vaikeaa mahdollista vikaa on toistaa ja korjata. Korjaus kestää kuitenkin pääsääntöisesti noin 30 päivää siitä, kun valtuutettu huoltoliike vastaanottaa tuotteen.
Eri korjaamot vastaavat erilaisista korjauksista riippuen valmistajasta, tuotteesta tai tuoteryhmästä. Tämä johtuu siitä, että että korjaamon on pääsääntöisesti oltava valtuutettu. Näin ollen saat lisätietoa tuotteen lähetyspaikasta, kun palautuspyyntö luodaan.