• 90 000 tuotetta kilpailukykyiseen hintaan!
  • Toimitus alkaen 49:-
  • Nopea toimitus toimitus 24/48

Käyttöehdot

Viimeksi päivitetty 11.10.2019

Sovellettavuus

Allectra Computer AB: n myyntiehdot ovat voimassa 11. lokakuu 2019 alkaen ja korvaavat Allectra Computer AB: n aiemmin julkaisemat myyntiehdot.

 

Yleisesti

Sinulle, joka olet yksityishenkilö, sovelletaan etäsopimuslakia (katso jäljempänä peruutusoikeutta) ja kuluttajaostolakia, jossa on tiukat säännökset, mikä tarkoittaa, että lakia sovelletaan, vaikka olisit sopinut toisin. Yrityksille, mukaan lukien yksityisyrittäjät, sovelletaan ostolakia, joka on dispositiivinen, mikä tarkoittaa, että yritysten välisiä sopimuksia sovelletaan ensisijaisesti lain edessä.

Myymiämme tuotteita voidaan käyttää Ruotsissa. Käyttöohjeet ja käyttöohjeet voidaan joko ladata digitaalisesti valmistajalta tai toimittaa tuotteen mukana, kun ne toimitetaan fyysisessä muodossa. Jotkin tuotteet voivat olla muulla kielellä kuin ruotsiksi, ja tämä on mainittu mallinimikkeessä.

Noudatamme henkilötietolakia (GDPR). Kun olet yksityishenkilönä rekisteröinyt ja tehnyt tilauksesi, hyväksyt myös, että tallennamme ja käytämme henkilötietojasi liiketoiminnassamme voidaksemme täyttää velvollisuutesi sinua kohtaan parhaalla mahdollisella tavalla. Suojaamme tietojasi GDPR: n mukaisesti, ja sinulla on oikeus tutustua tietoihin ja poistaa ne, jos niin haluat.

Jos jokin ehto todetaan pätemättömäksi Ruotsin tai EU: n lainsäädännön mukaan, se ei tarkoita, että ostoehdot kokonaisuudessaan mitätöityisivät, mutta virheellinen ehto korvataan siinä tapauksessa vastaavalla laillisella tekstillä.

Suojaa ostoksesi jopa 50000 kruunuun, jos jokin menee pieleen. PriceRunner -jäsenenä mukana on aina ostotakuu. Tämä palvelu on ilmainen ja koskee rekisteröityneitä PriceRunner-jäseniä. Sinä, joka et ole vielä PriceRunner -jäsen ja käynyt siellä läpi heitä, voit myös hyödyntää ostotakuuta rekisteröitymällä 60 minuutin kuluessa ostoksestasi. PriceRunner-jäseneksi tuleminen ei maksa mitään ja vie vain muutaman minuutin! Rekisteröidy PriceRunner-ostotakuun, jotta ostotakuuta voidaan soveltaa, tilaus on osoitettava sinulle yksityishenkilönä. Sinulla on oikeus korvaukseen, jos jotain menee pieleen ostoksessasi, esimerkiksi että tuote on viallinen, yksittäinen tuote puuttuu toimituksen yhteydessä, tuote on viallinen tai toimitus epäonnistuu. PriceRunner-ostotakuu korvaa asiakkaana sekä osto- että toimituskulut ja mahdollisesti kärsimäsi välittömät taloudelliset vahingot. Poistoja, menetettyjä tuloja tai muita suoria tai välillisiä kustannuksia ei makseta. Täydelliset ehdot ja luettelo vapautetuista luokista on osoitteessa PriceRunner. Kyllä, vie minut PriceRunneriin ostotakuun rekisteröimiseksi, enintään 50 000 kruunua!

 

 

Tilaaminen

Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava vanhemman lupa. Tällaisen luvan voi antaa vanhempi, joka lähettää nimenomaisen luvan meille sähköpostitse. Kaikki väärät määräykset jäljitetään ja ilmoitetaan poliisille, ja jos olemme kärsineet taloudellisia vahinkoja, vaadimme vahingonkorvauksia.

 

Toimitusehdot

Tilauksesi lähetetään 24/48 tunnin sisällä. Normaali toimitusaika on noin 1-3 arkipäivän kuluttua Express-joissakin paikoissa muutaman päivän ylimääräinen. Jos tilaamaasi tuotetta on varastossa tilauksen tekohetkellä, paketti "normaalisti" jättää meidät 24/48 tunnin sisällä ja saapuu sitten vastaanottajalle muutama arkipäivä myöhemmin valitun toimitustavan mukaisesti kassalla. (* Kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa Koskee rahoituksen toimitusta)

Sesongin aikana se voi kestää kauemmin. Euroopan yleiset vapaapäivät eivät sisälly toimitusaikaan.

Lähetämme tilauksia Postnordilta, DHL: ltä, GNT: ltä, Schenkeriltä, ​​UPS: ltä. Emme ota taloudellista vastuuta mahdollisista viivästyksistä, jotka ovat meidän hallinnassamme, esimerkiksi myrskyjen aikana.

Jos havaitset paketille vaurioita, sinun on ilmoitettava siitä välittömästi postille tai muulle kuljetusyritykselle ja ilmoitettava vahingosta. Älä poimi vioittunutta pakkausta! Jos et löydä vahinkoa ennen kuin olet avannut pakkauksen, ja vahingot ovat luonteeltaan sellaisia, että ne voidaan katsoa johtuvan postin tai kuljetusyrityksen käsittelystä, sinun on otettava yhteyttä heihin ja tehtävä vaatimus. Jos mitään postilaitoksen tai kuljetusyrityksen kanssa vallitsevaa kiistaa ei voida ratkaista, ota meihin yhteyttä. Jos olet tilannut ja et noudata lähetystäsi ennen kuin se palautetaan meille (paketit ja kirjeet 14 päivää), laskutamme sinulle 350 kruunua tavaroiden käsittelystä ja todellisista lähetyskuluista meno-paluu edestakaisin.

Voit lukea lisää toimitusajasta täältä

 

Peruuttamisoikeus

Ruotsin etäsopimusten kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti yksityisillä kuluttajilla on 14 päivää aikaa vetäytyä ostoksestaan ​​siitä hetkestä lähtien, kun asiakas on saanut tuotteen ilmoittamatta mitään syytä. Asiakkaalla on oikeus avata ja tarkistaa tuote. Jos tuotteen avaamisen ja tarkastuksen aikana on tapahtunut arvonalentumista, Allectra Computer AB veloittaa asiakkaalta arvonalentumisen. Peruuttamisoikeutta ei sovelleta käytettyihin hygieniatuotteisiin ja läheisiin tuotteisiin, kuten parranajokoneet, hammasharjat, korvakuulokkeet / kuulokkeet, joita ei voi kumota hygieniasyistä. Tietokoneohjelmat, pelit tai ääni- ja videotallenteet, kun sinetti / sinetti on rikkoutunut, ja meille erityisesti valmistama tietokone. Käsittelyn helpottamiseksi asiakkaan tulee tehdä takaisinostoilmoitus täällä ennen palautusta. Huomaa, että palautusnumeron hankkiminen ei tarkoita peruuttamisoikeuden hyväksymistä. Palautuksen jälkeen paluulähetys on maksettava takaisin palautusosoitteeseen saakka ja liitettävä lasku / lähetyslomake ja tarvittaessa merkittävä selvästi palautusnumerolla. Tuotteen palautuskustannukset ilmoitetaan varustamon hinnastossa, jonka saa lähimmältä edustajalta. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. Aaltopahvi) ja kiinnitettävä pakkausmateriaalilla siten, että se saapuu Allectra Computer AB: lle turvallisella tavalla ja ettei se vahingoitu kuljetuksen aikana viallisen pakkauksen vuoksi. Jos et ole varma tuotteen pakkaamisesta, Postnordilla on hyvä video ja opas, jonka löydät täältä. Voit myös ilmoittaa Allectra Computer AB: lle oston peruuttamisesta täyttämällä ja lähettämällä / lähettämällä meille Ruotsin kuluttajaviraston lomakkeen. Palautusnumeron vastaanottaminen ei merkitse peruuttamisoikeuden hyväksymistä, mutta se hyväksytään vasta, kun Allectra Computer AB on vastaanottanut tuotteen ja löytänyt sen toimitettuna yllä olevien ehtojen mukaisesti. Peruutusoikeuden täydellisen hyväksynnän jälkeen palautetaan koko asiakkaan tuotteesta maksama summa, mukaan lukien alkuperäiseen toimitukseen liittyvät kustannukset 14 päivän sisällä vähennettynä palautuskustannuksilla, jos asiakas on käyttänyt Allectran ennakkomaksuttua lähetysluetteloa. Ylimääräisiä toimituskuluja, jotka riippuvat asiakkaan toimitustavan valinnasta, ei kuitenkaan palauteta. Huomaa, että jos valitat ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja palautettava se sitten meille. Jos lähetät palautuksesi edustajalle, jotta meidän pitäisi noutaa, veloitetaan 150 kruunun toimitus- ja käsittelykulut. Peruuttamisoikeus ei koske lunastamattomia paketteja.

 

Valitus

Ruotsin lain mukaan yksityisillä kuluttajilla on oikeus valittaa tavaroista, jotka olivat virheellisiä luovuttaessaan tavaroita 3 vuoden kuluessa ostopäivästä. Ilmoitus valituksesta on toimitettava Allectra Computer AB: lle kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta. Valituksen sattuessa sinun on lähetettävä sähköpostia valokuvissa / videoissa ja virheen kuvaus. Jos pystyt osoittamaan, että tuotteessa on valmistusvirhe, saat aina uusia osia, mutta takuu ei koske kulumista. Virheet, jotka ilmenevät 6 kuukauden kuluessa ostopäivästä, katsotaan alkuperäisiksi. Jos valitus ei tule 3 vuoden kuluessa ostopäivästä, yksityinen kuluttaja menettää oikeuden valittaa tuotteesta. Käsittelyn helpottamiseksi asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä Allectralle ennen palauttamista. Huomaa, että palautusnumeron hankkiminen ei ole hyväksytty valitusasia. Palautuksen yhteydessä on liitettävä lasku / lähetysluettelo. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. Aaltopahvi). Valitukset, jotka Allectra Computer AB vastaanottaa ilman hyväksyttyä ulkopakkausta (esim. Kirjekuorissa), palautetaan asiakkaalle ilman toimenpiteitä, koska niitä ei voida hyväksyä valitusmenettelyiksi. Allectra Computer vastaa palauttamisesta. Hyväksytty valitus korvataan aina uudella tuotteella. Jos valitus hylätään, tuote palautetaan asiakkaan kustannuksella.

 

Takuu

Vastaavat valmistajan takuuehdot ovat voimassa, vähintään yhden vuoden ja valmistajan määrittelemän takuuajan, tuotteesta riippuen. Kulutustarvikkeet, mustepatruunat, värikasetit, paristot, tietovälineet ja muut kulutustarvikkeet eivät kuulu normaalin takuun piiriin. Näille tuotteille on 30 päivän purkamistakuu. Kaikki määritetyt takuut ovat voimassa Ruotsissa, ja jos tuote on lähetettävä Ruotsin ulkopuolisille valmistajille, Allectra Computer AB sitoutuu maksamaan toimituksesta ja suorittamaan kaikki hallinnolliset työt. Ohjelmistoille tai virheellisille tai viallisille ohjelmistoille ja / tai tietovälineille, kuten CD-levyille, DVD-levyille tai levykkeille, aiheutuvista virheistä ei yleensä anneta takuuta. Takuuta ei myönnetä myös tuotteille, joita on käsitelty väärin tai joita ei muuten käytetä määrätyllä tavalla. Palattuaan asiakkaan on ilmoitettava virheestä Allectralle täällä helpottamiseksi. Takuuasioissa sinun on lähetettävä sähköpostia valokuvissa / videoissa ja virheen kuvaus. Huomaa, että palautusnumeron hankkiminen ei ole hyväksyttyä takuutapausta. Palautuksen yhteydessä paluulähetys on maksettava, ja siihen on liitettävä lasku / lähetysluettelo ja merkittävä selvästi palautusnumerolla. Tuote on pakattava Postenin hyväksymään ulkopakkaukseen (esim. Aaltopahvi). Takaustapaukset, jotka Allectra Computer AB vastaanottaa ilman hyväksyttyä ulkopakkausta (esim. Kirjekuorissa), palautetaan asiakkaalle ilman toimenpiteitä, koska niitä ei voida hyväksyä takuuseen. Takuu annetaan vasta, kun Allectra Computer AB on vastaanottanut tuotteen ja löytänyt sen toimitetuksi yllä olevien ehtojen mukaisesti. Hyväksytyt takuutapaukset korjataan tai vaihdetaan aina uuteen. Jos takuu evätään, tuote palautetaan asiakkaan kustannuksella.

 

Kuljetusvauriot

Näkyvistä pakkausvaurioista on aina ilmoitettava suoraan huolitsijalle ja edustajan / kuljettajan on ilmoitettava siitä kirjallisesti saatuaan toimituksen "VAHINGOIN PAKKAUKSELLA". Tämä on tärkeää kuljetusyritykselle hyväksymään ilmoituksesi. Piilotetut kuljetusvauriot on ilmoitettava Allectran asiakaspalveluun 5 työpäivän kuluessa. Pura aina pakkaus ja tarkista toimitus heti saatuaan. Dokumentoi myös kaikki tuotteelle ja pakkaukselle aiheutuneet vahingot. Kuljetusvaurioiden sattuessa pakkaus on aina säilytettävä huolitsijalle tai tavaranvaihdolle. Tuote, jossa on todettu, että vahinko johtuu kuljetuksesta, korvataan ilmaiseksi uudella tuotteella, jos vahinko on ilmoitettu ajoissa. Älä varaa käsityöläistä ennen kuin toimitus on tapahtunut ja olet tarkastanut tavarat. Jos viivästyminen tapahtuu tai tavara vahingoittuu, Allectra ei ole vastuussa käsityöläisille aiheutuneista kustannuksista.

 

Vastuu virheistä

Jos tapahtuu virhe, josta Allectra Computer AB on vastuussa, Allectra Computer AB sitoutuu korjaamaan virheen korjaamalla, toimittamalla uudelleen tai joissakin tapauksissa maksamaan kauppahinnan. Asiakkaiden lisäoikeuksiin voi vedota kunkin valmistajan omilla loppukäyttäjälähtöisillä takuuvelvoitteilla. Jotkut valmistajat korvaavat tuotteen, jos se ei toimi toimituksen yhteydessä, kun taas toiset ovat päättäneet korjata tuotteen ensimmäisestä päivästä lähtien. Allectra Computer AB ei voi vaikuttaa tähän menettelyyn, mutta sitä hallitsevat valmistajien vastaavat käytännöt. Allectra's Computer AB: n vastuu tavaravirheistä johtuu siitä, mitä näissä yleisissä myyntiehdoissa ja kuluttajaostolaissa (SFS 1990: 932) on mainittu. Asiakkaalla on oikeus korvaukseen valituksen yhteydessä mahdollisesti syntyneistä kustannuksista. Asiakkaalla on myös oikeus korvaukseen virheistä tai viivästyksistä aiheutuneista menetyksistä tai merkittävimmistä haitoista ja haitoista. Saadaksesi korvauksen sinun on osoitettava, että esine on viallinen tai toimitettu liian myöhään ja että olet todella kärsinyt menetyksiä. Asiakkaana sinun on toteutettava kohtuulliset toimenpiteet tappion rajoittamiseksi ja pyrittävä pitämään valituksen yhteydessä syntyvät kustannukset alhaisina.

 

Maksuvaihtoehdot

- Tyhjennä kassalle

Tunnistamisen ja riskinarvioinnin jälkeen Klarna Checkout näyttää sinulle tarjottavat maksutavat. Minkä tahansa maksutavan valitsetkin, Klarna tai joku Klarnan yhteistyökumppaneista hoitaa maksutapahtuman, kun taas tuotteen tai palvelun varsinainen osto tapahtuu suoraan kaupasta. Tuote- tai palvelukohtaiset kysymykset on siis osoitettava kauppaan.

Nykyiset Klarna Checkoutin kautta tarjottavat maksutavat ovat lasku, tililuotto, korttimaksu tai suora maksu pankin kautta. Lasku on oletusmaksuvaihtoehto.

- Klarnan lasku

Kun maksat Klarnan laskun kautta, teet ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttisi tietoja, ja maksa aina, kun olet saanut tavarat.

  • Osittaisen maksun mahdollisuus
  • Ota tavara aina kotiin ennen kuin maksat
  • Maksuaika - aina 14 päivää
  • Sinun ei tarvitse koskaan antaa korttitietoja
  • Aina 14 päivän peruutusoikeus etä- ja kotimyyntilain mukaisesti *
  • Lataa laskusi osoitteesta klarna.se

Jos maksua ei suoriteta, lisätään muistutuspalkkio 50,00 SEK ja viivästyskorko 26,00%. Ostohetkellä suoritetaan luottotarkastus, mikä joissakin tapauksissa tarkoittaa, että luottotiedote tehdään. Sitten saat kopion luottotiedoista postitse. Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Klarna käsittelee henkilötietoja asiakasanalyysien, tunnistamisen, luotonvalvonnan ja markkinoinnin suorittamiseksi. Sosiaaliturvatunnuksia käytetään asiakasnumeroina asiakkaan hallintaan.

* Ei koske kaikkia tavaroita ja palveluja, esim. lentomatkat, tapahtumat ja mittatilaustyönä valmistetut tavarat.

-Klarna-tili

Maksutapa sinulle, joka haluat valita, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Mutta Klarnan tili on muutakin. Sen lisäksi, että saat tavarat aina kotiin ennen maksamista, keräät kaikki ostoksesi yhdellä tilillä. Tämä pätee myös, jos olet tehnyt ostoksia useissa eri kaupoissa Klarna-tilin kautta. Tämä tarkoittaa yhtä laskua ostosten lukumäärästä riippumatta.

  • Ota tavara aina kotiin ennen kuin maksat
  • Maksa 50 kruunusta kuukaudessa tai 1/24 kokonaismäärästä
  • Sinun ei tarvitse koskaan antaa korttitietoja
  • Kaikki ostoksesi kerätään yhdelle tilille ja yhdelle laskulle
  • Osta nyt - maksa ensi kuukauden lopussa
  • Avia-maksu 29 kruunua ostojen lukumäärästä riippumatta
  • Voit maksaa koko summan kerralla milloin tahansa

10 000 kruunun ostosta Klarna Konto -perusedellytyksillä perustamismaksu on 0 kruunua. Nykyinen vuosikorko on 19,90%, mikä vastaa efektiivistä korkoa 29,22%. Luotto-ostohinta on 11 458 kruunua. Maksuerien määrä on 12 ja kukin erä on 955 kruunua. Esimerkissä oletetaan, että erä tapahtuu yhden vuoden ajan.

Ostohetkellä suoritetaan luottotarkastus, mikä joissakin tapauksissa tarkoittaa, että luottotiedote tehdään. Sitten saat kopion luottotiedoista postitse.

Lue lisää: Yleiset ehdot

Lue lisää: Standardoidut eurooppalaiset kulutusluottotiedot

Ennakkomaksu

Maksat rahaa etukäteen pankkisiirtonumerollamme. Kun olet lähettänyt tilauksen kassalla, saat näyttöön ja sähköpostitse tietoja siitä, miten edetä. (Odota muutaman päivän ylimääräinen toimitusaika, jos valitset ennakkomaksun)

 

Ei käynnistetty järjestystä / puomiajoa

Pidätämme oikeuden veloittaa perimättä jääneiden pakettien käsittelykustannukset (toimitus-, palautus-, käsittelykulut jne.). Siksi veloitamme vähintään 350 kruunun ja todelliset lähetyskustannukset, jos pakettia ei nouteta tai jos et ole käytettävissä tilaustasi purettaessa, sinulta veloitetaan ns. Maksullisesta ajamisesta aiheutuvat kustannukset. Lähetys on edustajan luona 14 päivän ajan, ennen kuin se palautetaan meille (ei koske Expressiä). Huomaa, että jos valitat ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja palautettava se sitten meille. Peruuttamisoikeus ei koske lunastamattomia paketteja.

 

Peruutus

Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse, ja me autamme sinua siinä tapauksessa, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty, pakattu tai lähetetty. Jos paketti on lähetetty, sinun on noudettava paketti ja lähetettävä se takaisin meille säännöllisenä valituksena. Tehtyäsi tilauksen sinulla on 30 minuuttia aikaa peruuttaa. Sen jälkeen emme voi lopettaa toimitustasi, koska tuote on "lähetetty" pakattavaksi ja maksusi klarnassa on aktivoitu. Asiakkaana sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ilmaiseksi, kunnes lähetys on noudettavissa postitoimistossasi. Peruutuksesta on ilmoitettava Allectralle sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Jos Allectra on käsitellyt tilauksen, sinulta voidaan kuitenkin veloittaa lunastamattoman paketin hinta, jos et nouta sitä ja palauta sitä meille (tällä hetkellä 350 kruunua sisältäen arvonlisäveron) ja kaikki muut kustannukset, jotka Allectralle aiheutui peruutuksesta .

 

Varastotase on väärä

Jos virhesaldo syntyy kanssamme tai toimittajiemme kanssa sen jälkeen, kun sinä / kuluttaja teette tilauksen, meillä on oikeus peruuttaa tilaukset ja asiakas saa rahansa takaisin.

 

Minimitilaus

Minimitilaus on 250 SEK sis. Alv.

 

Tietosuoja-asetus

Henkilötietojasi käsitellään tietosuoja-asetuksen (GDPR) nykyisten säännösten mukaisesti.

 

Tekstiviestien lähettäminen

Kassalla antamaasi matkapuhelinnumeroa voidaan käyttää SMS-ilmoitukseen toimituksesta tai muuhun tilaustasi koskevaan viestintään.

 

Tulostusvirheet jne.

Pidätämme oikeuden tehdä tulostusvirheitä sekä virheitä valikoimassamme esiintyviä tuotteita ja palveluita koskevissa tiedoissa ja määrityksissä.

Sivuston tuotekuvat eivät takaa, että tuotteen tarkka ulkonäkö ja luonne toistetaan, mutta verkkosivuston kuvatiedot tulisi nähdä vain kuvina. Tällaisia ​​piirroksia ei voida taata kuvastavan asiakkaan vastaanottamien tuotteiden määrää tai tuotteen tarkkaa ulkonäköä, ominaisuuksia tai alkuperää. Pidätämme oikeuden tehdä virheitä tuotetiedoissa ja pidättää oikeuden muuttaa tuotetietoja ilman ennakkoilmoitusta.

Allectra.fi pidättää oikeuden tehdä virheitä hinta- ja tuotetiedoissa tai muuten verkkosivustolla. Virheiden sattuessa Allectra.fi pidättää oikeuden korjata tämän jälkikäteen. Pidätämme oikeuden tehdä hintamuutoksia, lopullista myyntiä, varastossa olevia eroja, teknisiä ongelmia, teknisten eritelmien muutoksia ja mahdollisia kirjoitusvirheitä sivustollamme tai mainoksissamme. Pidätämme oikeuden perua virheelliset tilaukset.

 

Kiista

Kaikki kiistat ratkaistaan ​​ensisijaisesti asiakaspalvelumme kanssa. Noudatamme yleisen valituslautakunnan suosituksia ja viittaamme muuten Euroopan komission online-riitojenratkaisuvälineeseen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Tuote on lisätty ostoskoriisi

TarkastaaJatka ostoksia
Selaa luokkia

Handla

Information

SvenskaEnglishSuomiDansk

Näytä ALV: